Sista dagarna

Är nu inne på dom två sista dagarna av äggfastan ägg står mej nu upp i halsen men nån vecka paus så kanske man igen börjar äta ägg får hitta på nå annat på morgonen att äta tsv. Men -3,6kg hittills målet var -4kg så vi får se vad de stannar på, på tisdagen när den riktiga invägningsdagen är. Sen tänkte jag nog göra mitt bästa att hålla mej så strikt som möjligt med måltiderna godiset håller jag mej ju bra utan nu mera. Men vill gärna kunna ta en liten chokladbit när jag vill ha. Måst ta kanske å köpa 75-80% choklad så kanske de är okej att synda ibland så länge de inte blir dagligen totala viktnedgången på 1,5år är nu -17kg tycker att de är bra men ännu sitter några kg kvar som ska bort innan sommaren. Vi får se om de lyckas återkommer till de sen. 
Märker ju att en del av kläderna igen börjar sitta lösare kommer att måsta gå igenom mitt klädskåp och kanske sälja sånt som är alldeles förstort och lite använt. Min gröna vinterjacka som är lite finare så är nu som ett tält åt mej mera trots att jag spänt den runt midjan. Men måttet i midjan ha ju gått fr 112cm till 87 så de är väl inte så konstigt


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag