Länge sedan

De blev ändå ett långt hopp mellan mina inlägg vet inte riktigt vad som hände antagligen tog orken slut med allt funderande. Semestern börjar närma sig skulle egentligen ha behövt den redan men men man får snällt jobba ännu 4 dagar. Orken börjar vara slut men de är ju inte meningen att de ska vara så enkelt. Men måste säga att jag trivs med att bo själv och få göra vad jag själv tycker utan att nån kommenderar och säger vad man får och inte får göra. 
Men visst känns de ensamt också iallafall när de känns som om man skull behöva en kram. 



Jag måste bara komma underfund med vad jag vill och ta fram de som jag tycker om att göra.Men så långt har jag nu iallafall kommit att jag öppnat ett nytt instagram konto där jag samlar mina bästa naturbilder är långt ifrån proffs på att fota och kvalitén med telefonen är kanske inte alltid de bästa. Men kanske en dag får man råd att köpa en kamera man vill ha och drömt om dom är bara så förskräckligt dyra. ( insta sidan heter love_the_nature17 )

Mina kilon tycks nu också stå stilla dom rubbas inte ett gram heller man i mått så verkar de iallafall ha hänt nå. Tror jag skulle måsta fara och motionera lite de står ju allt stilla nu när man bor mitt inne i stan rör ju inte på sig så jätte mycket och de är kanske inte heller så bra att lämna bort en måltid bara för att man inte är hungrig. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag