Houtskär och semester

En vecka har nu gått av min semester tiden flyger iväg här finns massor att göra men jag har tänkt för en gångs skull ta de lite lugnt och ta lite i taget. Terassen är riven de gjorde Wilhelm och så även lekstugan som stått utan tak i många år redan. Nu skulle man bara få bort allt skräp från gården så skulle de vara helt tipptopp och snyggt. Jag har försökt spendera så mycket tid på stranden som möjligt med baren men de är inte lätt när simskolan pågår under den bästa sim tiden slutar kl 16 då börjar de redan vara lite svalt. Men de går väl ann ändå. 

terass rivning

Lekstugan är borta

på promenad med Cindy

Barnen är och simma

projekt ogräsborttagning


Inte behöver man heller klaga på vädret egentligen heller lite kalla vindar men solen har varit framme alla dagar hittills men regn skulle behövas. De är jätte torrt i marken när jag klippte gräset så yrde de bara damm runt gräsklipparen. Cindy har även fått komma med till Houtskär och de är jag nog glad för saknar nog att ha en hund med mej man blir ganska van har ju ändå haft hund sedan 2001 nu. 
Stör så innerligt att jag inte får ha hund i den bostad jag bor i nu men jag kan inte påverkade på nå sätt heller. Så får snällt klara mej utan eller i nå skede byta bostad som tillåter djur.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag