Juni är här

Så har vi då juni våren har gått jätte snabbt tycker jag nack delen är ju att juni började med blåst, regn och kyla brr, och för första gången på flera år så är jag inte med på Avslutningen orsaken är att jag är tjänstledig p.g.a praktiken. Börjar sakta märka att orken igen börjar ta slut de är så mycket runt en hela tiden just nu att de håller på att braka ihop hinner inte riktigt med. Skilsmässa, flytt, praktik, studier, ekonomin ja och mycket mera som tvinnar i huvudet på mej hittar inte ron i kroppen vet inte hur jag skall göra för att koppla bort allting de är långt ännu till semestern. Så jag måste bara hålla ut och kämpa. Men när semester börjar så är de Houtskär som gäller men 6 veckor kvar ännu huj och tvi vale. 

Så här känner jag mej

Någonting annat har jag inte att komma med denna gång ville bara vara aktiv och uppdatera bloggen


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag