Vackert ute

Äntligen lite värme där ute men tyvärr så går de mot de sämre igen på veckoslutet får hoppas att det ändrar ännu vill inte ha mera kallt nu de räcker. 


Har nu fått en del saker till bostaden inte mycket men lite kläder och små prylar dock är de inte så väldigt lätt att ta sig igenom 17 år av saker. Vad vill man ha och vad skall man lämna kvar. När jag sist och slutligen funderar så har jag egentligen inte så mycket personliga saker de mesta är min mans sånt som han har fått av släkten. så har lite försökt plocka de jag vet att jag fått till födelsedagen eller av mamma. Men lite i taget så går de nog bra. Sku så villa flytta in men sängen fattas ännu kanske man måste ta lepolassen med och sova på den tills man hittar nå vettigare alternativ, ska i nästa blogg inlägg försöka ta lite bilder av bostaden så ni får se hur den ser ut.

Har en bild av taket i vessan som jag kan dela iallafall så får ni se vad jag menar med lite retrostil 
'
rosa tak med vita kakel och orange-gula blommor hehe.
På lördagen var vi på dansbandsgala med ett litet gäng de var riktigt roligt måste jag säga de som inte var skoj var snön som vräkte ner på kvällen de blev en hel del 

stackars blommor

Och sen lite andra vårigare blommor

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag