Hittar sin plats

Så småningom börjar sakerna hitta sin plats i lägenheten jag trivs bara bättre hela tiden för var dag som går ångrar alltså inte en dag att jag valde den här bostaden även om köket inte är i de bästa skicket. inte badrummet heller för den delen men man vänjer sig. Igår fick jag äntligen en tvättmaskin också så nu kan jag tvätta min tvätt själv. Jag själv mår bra emellan och ibland hoppar oron på mej och så blir man att fundera på saker och ting för mycket. Ibland rinner tårarna utan att man egentligen förstår varför och nästa sekund så är man glad igen omställningen är stor fast beslutet var gemensamt. Men de går mot det bättre de lovar jag de tar bara en tid att vänja sig att man faktiskt ska stå på egna ben. som man inte gjort på 17 år 



För en vecka sedan var jag till Sthlm och träffade en kär vän som jag inte träffat på evigheter de var roligt och framförallt att komma lite bort från vardagen och allt som hänger på axlarna just nu man riktigt kände hur man kopplade av och funderade inte så mycket på hemmafronten just i de skede

Jag kommer att åka dit på nytt försöker få ihop lite pengar så vi kan åka barnen och jag i sommar ännu. 


Till Houtskär har jag också hunnit här i maj jag har varit jätte dålig på att uppdatera min blogg nu igen usch på mej ändå 😝. Var och hämta lite saker som jag fick köpa förmånligt av min kusin som också flyttade + en vit ektorp bäddsoffa den är så fin 




Vikten har nu hållits ganska jämnt eller gick upp 2kg när jag började min praktik 😱. men med lite egen mat med och mera strikt så har jag gått ner de tillbaka igen nå 100g ifrån. 
Nu kan jag också kanske berätta att jag hade en start vikt i maj 2016 på nästan 90kg när jag började nu är jag nere i 74,8kg inte illa jag brukar inte skämmas att tala om min vikt men har haft en enorm komplex när kilona har varit på överflöd. Har nu fått höra från många hålla att jag inte borde gå ner mera för då försvinner jag men mitt mål är nog 5-10 kg till ännu.

Har också konstaterat att läsarna som tidigare har legat på under 100 så är nu uppe mellan 130-200 läsare de har ökat endel

Ajjo sist men inte minst så kastade jag vinterpälsen på fredagen bildbevis finns de också


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag