Flyttat

Så där nu har man då flyttat in i lägenheten då men tro inte att jag har så mycket saker de ekar bara kring knutarna när man har teven på och när man pratar. Nån matta och kanske lite möbler skulle aldrig vara fy skam. Nu har jag en enda stol att sitta på och ett litet bord som man kan äta vid. Så vill man komma på kaffe så får man sitta på golvet nå annat har jag inte att erbjuda. äger inte ens ett köksbord ännu heller. De är nog inte billigt att starta från noll måste jag säga. 
sätter in lite bilder på bostaden nu så får ni en liten inblick i de hela :). 
bara nu bilderna sku villa komma upp.

vardagsrummet

sovrum nr 1

köket

badrummet i retrostil

sovrum nr 2

sist men inte minst jag och jag har nu fått på mej ett par gamla byxor
så ni kan ju gissa om jag är nöjd även om de inte kanske syns på minen 
De har farit ytterligare -500g men har lite extra vätska i kroppen just nu när man haft mens så de kan vara att de farit lite till de ser jag om en vecka. man börjar se ganska fräsch ut påsarna under ögonen tycker jag att ha börjat försvinna också. men ännu finns de kilon som borde bort innan midsommaren är här så hoppas jag att få på mej stl 38 de är inte helt omöjligt de är bara 7 kg till de 

ute är de väldigt mystiskt väder har nog inte varit med om att de snöar i maj måste jag säga men nu gör de de där emellan kommer de hagel. men nu skulle jag nog villa ha lite värme och mera sol.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag