Snart påsk

nästa vecka och veckan efter det är det kort vecka när påsken infaller då ska bli skönt med lite längre lov igen kanske man får vila ut lite mera. Som det ser ut nu så åker vi iväg jag och barnen till Houstkär igen. Man måste väl passa på när de är långt lov ett veckoslut hinner inte riktigt till. För hoppningsvis så behöver man inte elda hela natten de borde väl vara lite varmare inne än vad de var på sportlovet. Sen var de ju de här med om man ska byta till sommarringa på bilen redan eller om man borde vänta ännu här har de varit minus grader på nätterna så de kan vara halt på en del ställen och till torsdagen har dom lovat snöslask 😱. Så måste kanske fundera på den saken ännu.

Cykelvägen till jobb sista biten

Isen borta vid Hamars stranden

Mina kilon går ännu neråt trots ett litet bakslag förra veckan när jag lite små syndade med godis och annat gott som bjöds på i lärarrummet. Men skärpning denna vecka och -1kg så dom 300g jag gick upp försvann och lite till 😊. Sakta men säkert kommer jag ner till mitt första må de är inte många kilon till. köpte ett par nya byxor på fredagen som var en storlek mindre än vad jag har nu dom var liite spända ännu men jag fick iallafall fast dom och de gör mej nöjd och glad. ca 2kg till så borde dom vara okej

 Jag till vänster 7.9-16 och andra bilden (höger) 8.4-17
En lite skillnad är de ju nog lite synd att man inte har någon bild från april förra året



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag