Njuter

Inte händer de så ofta men just idag så är alla putsväck förutom jag och min älskade katt. Wilhelm åkte på förläggning och kommer att vara där hela veckoslutet, Lowa skulle bli över natten hos en kompis och Benjamin är hos Fammo och kommer även han att vara där över natten. Rasse åkte iväg till Emsalö med hunden. Så här är lugnt och skönt. Kommer att njuta av vareviga sekund kan sätta på teven och se på precis vad jag vill utan att nån protesterar hejvilt på sidan om.




Men de här är väl nå som man då får vänja sig vid också de kommer ju flera såna här tillfällen. nå ja nu skall vi inte fundera på den saken utan NJUTA. När jag kom hem så plockade jag snabbt utt den lilla röra de hade blivit under 2 dagar så att man faktiskt kan njuta av fredags kvällen. Dammsugning och golv torkande passade jag på att göra när jag ändå var hemma med sjukt barn. 


Men nu ska jag gå och duscha och dra pyjamasen på och sätta mej upp i soffan med ett litet glas vin och se om man hittar någon bra film på Netflix att se på

Och jag har skrivit rekord många inlägg denna månad så kanske, kanske den vaknar till liv igen man vet aldrig 😉

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag