Hmm

Vart tog april vägen tycker den just började men när man tittar i almanackan så har vi Vappen nästa vecka 😱. Inte många veckor kvar så är skolan slut. de känns nog att man så småningom skulle behöva semester har ju visserligen inte mera än 15 dagar semester i år men jag har iallafall lön hela sommaren och de är huvudsaken försöker skrapa ihop lite övertidstimmar så man kanske sku ha några dagar till ledigt.


29.4 kommer jag antagligen att fara på Dansbandsgalan som ordas igen i idrottshallen kan kännas riktigt okej att se lite annat igen lite barnfritt skulle kanske inte heller vara så illa. Men de hinner man ännu, jag är nog gärna med barnen man måste ta vara på de så länge de ännu går. 
Nu skulle jag bara behöva hitta en bostad åt mej söker 3r+k i Vårberga men de är lite dåligt med bostäder. Vi har bestämt att vi ska gå skilda vägar med min man.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag