1:a april

Dagen då man får luras. Jag har aldrig lärt mej luras på ett trovärdigt sätt saknar pokerfejs kan man säga. Men är själv ganska lätt lurad i många fall. Dagens väder går i snöslask och regnets tecken,  varmt kan man heller inte direkt säga att det är +0,8. Skulle önska att solen skulle vara framme lite mera och värma den frusna marken. 
Såg att rabarbern har börjat komma upp de syntes inte så jätte mycket ännu men lite. Satte i höstas kompostmylla på rabarbern när dom slutade växa så får se om dom tyckte om de eller inte. Får se om mina tulpanlökar kommer upp som jag satte i höstas i rabatten på framsidan sku måsta få en säck med mylla och sätta dit men de är bara att fara och köpa de kostar ju inte så många slantar. 

så här såg det ut igår morse lite suddig bild 
Kanske man en liten förhoppning så blir de lite flera inlägg på bloggen nu när man har en dator igen men jag lovar inget just nu så ni får bara vänta och se. när jag skrev som aktivast så hade jag närmare 200 inlägg på ett år den summan kommer jag inte just nu upp till iallafall. 

Idag regnar de och vi hoppas den sista snön försvinner

Min nya dator är vit ville ha nå annat än svart så de blev den färgen 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag